ПРОФЕСІЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГ

 

Хто ж такий інтернет-маркетолог? Це  фахівець з просування товарів і послуг на ринку, це мозок компанії. Людина, яка знає всі тонкощі цільової аудиторії та знає, чого саме хочуть потенційні покупці. Маркетинг охоплює широкий спектр діяльності. У різних компаніях маркетолог може займатися одним або декількома видами діяльності зі списку: реклама, просування, PR, управління брендом, маркетингові дослідження, цінова політика, моніторинг ринку та конкурентів. Словом, робить усе, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача та сприяла популяризації необхідного товару чи послуги.

  Сьогодні професія маркетолога одна з найбільш  високооплачуваних професій. В середньому маркетолог в Україні заробляє 16 000 гривень. Проте, зарплата може відрізнятися в залежності від компанії та обов’язків. Наприклад, інтернет-маркетолог заробляє більше, ніж звичайний спеціаліст.

Наскільки ж ця професія затребувана? Надзатребувана. Особливо у часи розквіту реклами, інтернету, споживчого буму, в час карантину. Адже кожна компанія потребує спеціалістів з просування товарів на ринок. Кожна компанія хоче бути першою на ринку. І саме  маркетологи знають як це зробити.

Отже, професія «Маркетолог» є однією з найперспективніших професій ХХІ століття. Це доволі «молода» професія, яка охоплює широкий спектр обов’язків. Адже маючи таку величезну кількість знань, умінь і навичок, навіть при невдалій кар’єрі маркетолога ви з легкістю зможете знайти себе в цілому ряді більш вузько направлених спеціальностей. 

Інтернет-маркетинг, стратегії SMM, інформаційно-комунікативні технології — це саме те, про що ти мрієш? Вступай на спеціальність 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа", обирай освітню програму "Менеджмент соціально-комунікаційних мереж, інтернет-маркетинг" та ставай частинкою нашої родини!

Сертифікати ЗНО, які потрібні для вступу:

  • Українська мова та література
  • Історія України
  • Будь-який на вибір: іноземна мова, математика, біологія, географія, фізика, хімія.

IMG 7487